poniedziałek, 16 czerwca 2014

ShinyBox-moje pudełka

Przyznaję, że nigdy wcześniej nie byłam jakąś maniaczką kosmetyczną ale postanowiłam to zmienić i zadbać trochę bardziej szczególnie o cerę mojej twarzy. Poczytałam trochę blogi i trafiłam na ShinyBox. Dotychczas zamówiłam 2 pudełka bo zawartość wydała mi się ciekawa i aktualne czerwcowe rocznicowe w ciemno. Mam nadzieję, że czerwcowe pudełko okaże się dobrym zakupem bo jakoś nieszczególnie zadowolą mnie kosmetyki typu pomadka, cień do powiek czy lakier do paznokci. Ale wracając do pudełek dlaczego kupuje kolejne? A mianowicie trafiłam tam Dermedic i zakochałam się w ich kosmetykach. Maska nawadniająca Hydrain3 HIALURO to było moje najlepsze odkrycie kosmetyczne jak na razie. To było odkrycie przy okazji zakupu pudełka Sierpień 2013:


Tu hitem okazał się właśnie Dermedic. Maska jest idealna dla mojej suchej i wrażliwej cery. Używam jej regularnie, właśnie zaczęłam moje drugie opakowanie i jestem bardzo ale to bardzo zadowolona, że dzięki pudełku odkryłam tą markę.


Wraz z maską zakupiłam też  Krem do twarzy o dogłębnym działaniu SPF 15. Używam go codziennie i też okazał się strzałem w 10. Przede wszystkim szybko się wchłania i nie zostawia poświaty a idealnie nawilża i utrzymuje moją skórę w dobrej kondycji przez cały dzień. Oto i on:


Drugim produktem z pudełka sierpniowego, który mnie przekonał był krem do rąk firmy DeBa. Przede wszystkim szybko się wchłaniał a do tego miał przepiękny zapach. Planuje go kupić jak tylko skończą mi się pozostałe kremy do rąk.

Zakupiłam też pudełko majowe bo był w nim płyn micelarny Dermedic z serii Hydrain3 i też chciałam go wypróbować. 



Nie zawiodłam się. Płyn jest dobry tak jak cała seria. Do tego świetne kosmetyki Clarena. Krem do rąk jeszcze lepszy niż DeBa, super zapach L'OCCITANE i Rexona, której normalnie pewnie bym nie kupiła a tu taka niespodzianka. Przynajmniej dla mnie to kosmetyk do którego na pewno wrócę.

Teraz czekam na czerwcowe pudełko. Wysyłka już we wtorek więc nie mogę się już doczekać. Oby okazało się trafione bo to mój pierwszy zakup w ciemno i nie chcę się rozczarować!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz