wtorek, 3 czerwca 2014

Książki kucharskie z Biedronki





Dziś pochwalę się moimi zakupami biedronkowymi. Udało mi się upolować trzy książki kucharskie każda po 4.99 zł!

Słyszałam reklamy o tanich książkach w Biedronce ale szczerze mówiąc myślałam, że będą to jakieś romanse, horrory albo książki przygodowe. Okazało się, że kosz był pełen albumów, książek popularno-naukowych dla dzieci i młodzieży oraz właśnie książek z przepisami kulinarnymi. Wybrałam te, których tematyka jest mi najbliższa czyli:


Kuchnia Tajska



Makarony




Ryby i Owoce Morza


Przyznaje, że nie spodziewałam się tak ładnie wydanych książek w Biedronce i to za taką cenę! Książki są naprawdę super wydane, z ładnymi zdjęciami. Na razie po przejrzeniu przepisów widzę, że są w miarę łatwe i czytelnie opisane. Na pewno w najbliższym czasie wykorzystam niektóre z nich i podzielę się nimi na blogu. Przetestuje czy są dobre na sobie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz