sobota, 21 czerwca 2014

ShinyBox 2nd Anniversary Czerwiec 2014

W końcu dotarła do mnie paczka od ShinyBox. Paczka specjalna bo urodzinowa związana z drugą rocznicą firmy. 


A co dokładnie znalazło się w pudełku?

1. ENTRE BELLE maseczka kolagenowa w kremie- chętnie wypróbuje, producent podaje, że maseczka jest idealna dla skóry suchej i wrażliwej więc robiona pod moją skórę :)





2. ORGANIQUE peeling solny - bardzo się cieszę z tego produktu, dotychczas miałam kilka próbek ich produktów i zawsze byłam zadowolona, myślę, że i przy tym kosmetyku się nie rozczaruję. Dodatkowy PLUS bo produkt jest pełnowymiarowy!




3. SYIS gąbeczka make-up blender - dla mnie nieprzydatna :( nawet nie otwieram za to chętnie bym się wymieniła na coś innego... albo wystawie na Allegro albo zostawię na jakieś rozdanie, oczywiście jak tylko zbierze się chociaż klika osób obserwujących bloga...




4. DOVE antyperspirant invisible dry - przyda się zawsze ale ma dużą konkurencję bo w poprzednim pudełku była REXONA która jest świetna i sprawdza się idealnie w czasie upałów!




5. MARION serum do włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury- dziś wypróbowałam ten kosmetyk ale ciężko na razie coś więcej o nim powiedzieć. Używam suszarki głównie zimą ale dziś się poświęciłam żeby sprawdzić działanie serum. Nie mam na razie zdania...




Cóż nie jest źle. Gdyby nie gąbeczka byłabym o wiele bardziej zadowolona. Na razie faza testów, kto wie może znowu coś mnie zachwyci tak jak kosmetyki Dermedic :)

2 komentarze:

  1. Heh jakiś wszechobecny szał na blogach z tymi pudełkami :D Powtórzę się z 10 raz, ale... Najbardziej zainteresował mnie peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko bardzo udane, jestem zadowolona!

    OdpowiedzUsuń