czwartek, 23 maja 2013

Gołąbki z kaszy gryczanej i pieczarek

Wyszły pyszne i chociaż nigdy nie przepadałam za kaszą to w ostatnim czasie wreszcie się do niej przekonałam. Gołąbki w wersji wegetariańskiej są równie dobre jak te z mięsem a o wiele zdrowsze. Kasza gryczana zawiera dużo białka, węglowodanów oraz składników mineralnych. 

Gołąbki przygotowałam dokładnie tak jak te z mięsem, tylko farsz z innych składników.
Do ugotowanej kaszy dodałam usmażone z cebulką pieczarki (pokrojone na drobno) oraz pęczek świeżej pietruszki, dużooooo soli i pieprz do smaku. Wszystko połączyło jajko. Niestety nie miałam pod ręką kapusty włoskiej, z której liści łatwiej zwinąć gołąbek ale dobrze sparzona kapusta zwykła też po lekkich męczarniach dała się zawinąć. Na koniec dusiłam całość w sosie pomidorowym (puszka pomidorów, przyprawy, odrobina mąki żeby sos był gęsty) i voila obiad gotowy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz